!

Har haft en riktig funderar kväll och det behövdes. Kan däremot inte påstå att ja har blivit särskilt klokare, men de känns bättre just för tillfället iaf.
Jag har haft FF hela kvällen med Selma och Troja. Selma har gång på gång pockat på uppmärksamhet och buffat på min arm, hon e för go. Undra vad ja skulle göra utan henne. Hon e trogen, en bra lyssnare och tröstare och det bästa av allt. Hon blir alltid glad utav att se mig, även om ja precis skällt på henne. Tur jag har henne :)

Imorgon är de marknad här i Lotorp, vilket innebär munkar. Känns som ja lyckats pricka in och jobba varenda helg som de e marknad. Inte för att ja brukar köpa något, utom munkar då. Men de e lite tradition att gå, och mysigt är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0