jaha ja

Börjar känna mig piggare, men tvingar mig själv till att ligga kvar i sängen! Kände mig frisk och kry igår, prkade till och med som vanligt på jobbet. Men inatt fick ja ju en käftsmäll för det. Fy fan så ont jag hade. Sjukskrev mig idag för att kunna vila upp mig en gång för alla. Men ska jobba imorgon och sen åker ju jag till Sthlm imorrn em. Kommer bli kul. Har ju ett fullspäckat schema så dagarna kommer nog ticka på. Inte för att dem brukar ha problem att göra de annars.

Nu ska ja invänta mamma, vill ha sällskap. Har iof haft Rasmus några timmar, han gick väl upp vid 13-14, sen va han gullig och lagade mat åt mig sen tog han en sväng till apoteket och handlade starka grejer till mig, så inatt känner ja mig väl förberedd för ett ev nytt bakslag, även om ja tror att ja kommer va bra nu. Var säkert bara den här extra dagen hemma som jag skulle ha behövt.

Jobbar ju iaf bara imorgon. Sen är jag ledig till torsdag den 18:e, då har ja tid på mig att friskna till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0