sjukling igen

Hemma och är sjuk igen! Jag som aldrig blir sjuk har vart de 2 gånger nu under hösten. Kom hem i lördags efter ett par kanon dagar med mysigt sällskap :) Men kände på vägen hem att hela halsen svullnade upp och hela kroppen var öm på mig.
Kom iaf hem vid 7 och då var de bara att hämta Linda, duscha och göra sig redo för kvällen. Blev utgång på dubbeln. Varken kul eller tråkigt, as usual. Höll mig förvånansvärt pigg trots att ja förmodligen sprang runt med feber.

Har iaf vart säng liggandes igår och idag, och känns som det kommer förbli så ett par dagar framöver. Lymfkörtlarna och halsmandlarna är som tennis bollar på mig! Kurerar mig med värmedyna och litervis med vatten... Men börjar få lite myror i benen nu. Ska till frissan imorgon iaf, bara hoppas att jag orkar det. Inte så lätt att få tid.


Då var det dags att lägga sig igen. Orkar inte sitta upp så långa stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0