en tuff tid

1 ledig dag, det funkar inte.
Jag måste jobba för att må bra. Försöker sysselsätta mig här hemma för att inte tänka, men likväl sitter jag och tänker precis hela tiden. Det är tufft. Ibland undrar jag hur man kan göra så fel, fast att man inte gör något? Allt har försvunnit från mig, om inte fullt ut så på något sätt.
Jag vill bara börja om på noll. Helst någon annanstans än här. För vad har folk mig till egentligen?

Allt som är tufft nu försöker ja verkligen kämpa mig igenom, så gott ja kan. Men jag får inte stöd från något håll och det gör mig så förbannad och ledsen. Men jag klarar det här.

Jag tänker lämna allt jag har här, rak i ryggen. För det här gör mig bara starkare som människa...


Säger en sista sak till alla er där ute. Tänk er för en extra gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0