nattuggla

Ahhh. Har sett paranormal activity 2 på bio. Kan inte bestämma mig för om ja tycker dem filmerna är läskiga eller inte. Alla jävla smällar och skrik är ju de som gör att man fullkomligt flyger upp från det man sitter på! Nu får det iaf bli lite lugnt med såna där filmer, annars blir ja väl för alltid kvar i mitt lilla flickrum med mamma och pappa som säkerthet på övervåningen. Tur jag tar med mig Selma när jag flyttar, även om hon är fegare än en mes så är det åtminstonde lite sällskap :P

Var iväg till Linköping idag och köpte en jätte fin soffa. Jag är så nöjd, ibland ska även jag ha turen på min sida. Har desvärre ingen plats här hemma där den kan stå så länge, så fick parkera den mitt på hallgolvet, eller DEM kanske jag ska säga, det är ju faktiskt 2 st ;) Råkade beställa ett köksbord också, eller råkade, jag behövde det ju faktiskt!
Skrev även på kontraktet idag om lägenheten, så snart är den min. Får nycklarna den 15 nov, så bara hoppas att tiden går fort nu ;)

Nu ska ja hoppa i lådan. Ska till Pia imorgon vid 14 sen får vi se vad ja ägnar resten av dagen åt.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0