minns ni mig??

Blev extra jobb på stenen idag, 16-21 så ska strax åka. Sumpar hela min veckovila eftersom jag jobbade extra igår också. Men vad gör det?? Jobbar varje dag fram till Onsdag nästa vecka nu, bara hoppas ja håller mig på banan varje dag. Huvudet spökar ju till och från för mig...

Idag har ja bokat in min hot stone massage som ja fick av A. Gud va skönt de ska bli, hoppas ja iaf ;) Ska dit den 22:e iaf. Blir lagom i tid då jag och Jennifer ska åka mot lite sydligare breddgrader :) Vilket kommer bli väldigt kul.

Kan även säga att min prinsessa växer. Hon har nu visat prov på att hon kan gå till och från ridhuset och vara helt orädd för trafiken. Hon har även träns och sadel på sig som om hon vore världsvan, jag är så stolt över henne :) Nu börjar allvaret sakta men säkert och det ska bli väldigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0