sjukling

Kul liv!

Har legat sjuk hela veckan och de verkar fan inte ge med sig. Fick svin ont i halsen i lördags när ja gick från jobbet, de höll i sig till söndag och sen blev halsen bättre. Men är fortfarande genom förkyld, yr i huvudet och kittlig i halsen, har tom lock för öronen. Så ja, nån riktig dunder förkylning åkte ja på. Så himla typiskt eftersom ja skulle börja på nedre i måndags, och så drar ja på mig det här. Jag är lixsom sjuk max 2 ggr på ett år, så snacka om dålig tajmning!

Har alltså inte gjort annat än legat i sängen och ni som känner mig vet att ja klättrar på väggarna vid de här laget. Har iaf försökt hålla mig lugn och stillsam men idag va ja tvungen att åka till Vårtan, har inte vart där på flera dagar. Trots att dem har 12 ha att röra sig på så börjar hon tunna ur, helt otroligt när de finns hur mycket mat som helst. Benet ser väl ok ut, varken bättre eller sämre så hon får gå kvar september ut, om nu vädret tillåter. Sen är de hem och hårdträning som börjar. Ja längtar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0