thats it

Har haft en jättebra födelsedag och dagen efter också!

Kolmården igår va mysigt, lite kallt bara. Men vad gör de när man kan skratta sig varm?? Jag mår så bra med dem 2 människorna, vi är som vi är men vad gör de! Tack för att ja fick följa med :) Blev en kortis till Himmelstalund efter de, köpte en jättesöt väska för 20 kr, de kallar ja bra köp ;) Avslutade kvällen med bio och sen plankstek hemma hos mamma.

Idag har släkten vart här. Har ätit på tok för mycket, men man fyller ju bara en gång om året så skit samma.
Fick mest pengar, men de går åt här kan ja lova ;) Har ju redan köpt mina älskade skor för mammas & pappas cash, så ska nog köpa ett nytt träns åt Vårtan för en del av de ja fått, de e dags nu för henne :)

Nu är helgen slut och vi är tillbaka till arbetet igen, och mitt nya jobb :) Trivs jättebra hittills så de kan ju inte bli annat än bra!

Puss & Hej så länge :)


Kommentarer
Postat av: the monkey ... linda

jag vill seeeeeeeeeeee skorna! :D

2010-09-06 @ 09:46:28
URL: http://lindalilja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Deeeeeeeee får du nån dag :D Typ imorrn ;)

2010-09-06 @ 11:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0