.

Tog med mig min hurtbulle till vän ut i skogen idag. Vi skulle ha gymmat, men kom ganska snabbt överens om att det är MYCKET bättre med frisk luft, eftersom det inte blir så mycket av den varan nu för tiden. Så ännu en gång fick hantlar och benpress kliva åt sidan för lite skitsnack och snö istället. Hundarna blev iaf glada och sprang bort flera dagars energi. Helt sjukt hur mycket snö vi har fått egentligen. Jag iklädd termobyxor och underställ klampade ut i ett dike, bara för att se hur mycket snö det faktiskt är. Hade lite små problem att röra mig, snö upp över midjan. Men det är mysigt, tacka vet jag minusgrader. Vill inte ha en massa slask och leriga hästar och hundar.




Kommentarer
Postat av: Madde

Dags att uppdatera bloggen kanske? :D Är nog fler än jag som är nyfikna på vad du styr med om dagarna ;D

2011-03-27 @ 19:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0